برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدافع سابق استقلال در اروپا| مجید حسینی در رادار بلژیکی‌ها

  • کد خبر: ۵۹۷۸۵
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
مدافع سابق استقلال در اروپا| مجید حسینی در رادار بلژیکی‌ها
سید مجید حسینی مدافع سابق استقلال در حال انتقاد به لیگ بلژیک است. این بازیکن فصول موفقی را در لیگ ترکیه پشت سرگذاشته است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، به نظر می رسد سید مجید حسینی آخرین فصل حضور خود در تیم ترابزون اسپور ترکیه را سپری می کند.

نشریه «گازتا دامگا» در خصوص آخرین نقل و انتقالات باشگاه اندرلخت صحبت کرد و «مجید حسینی» را به عنوان یکی از گزینه‌های تیم بلژیکی دانست. مدافع ۲۴ ساله هم اکنون در ترابزون اسپور ترکیه توپ می‌زند و پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد. البته باشگاه ترکیه‌ای می‌خواهد با حسینی تمدید کند، ولی باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سایت بلژیکی فوتبال نیوز در خصوص این علاقه‌مندی نوشت که باشگاه اندرلخت بی‌شک باید در تابستان نگاه ویژه‌ای به پنجره نقل و انتقالات داشته باشد. این باشگاه در دوران پساکرونایی با مشکل بزرگ اقتصادی روبه‌رو است و از این حیث می‌خواهد بازیکنانی خوب ولی رایگان را به خدمت گیرد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->